איך לפרסם בפייסבוק

למה צריך לפרסם בפייסבוק ?

רשת הפייסבוק נכנסה לחיינו אי שם באמצע העשור הקודם והפכה לאחד מאתרי האינטרנט בו הגולשים מבלים זמן רב. לאט לאט היא נסקה להיות הדבר החם ביותר ברשת וכיום יש לפייסבוק בארץ מיליוני משתמשים שמבלים בה לא מעט מן הזמן הפנוי שיש להם בעוד לרבים אחרים הפייסבוק תמיד פתוח ברקע של המחשב.

העובדה שכמות טראפיק אדירה נמצאת כיום ברשת הפייסבוק גרמה לכך שגם מפרסמים רבים הבינו את הפוטנציאל של פרסום בפייסבוק, פרסום בקבוצות בפייסבוק, פרסום בפייסבוק לקבוצות ודפים כאשר אנו לא מדברים על פרסום אורגני בפייסבוק בלבד, אלא על ניצול הפלטפורמה לקידום ממומן ופרסום ממוקד בפייסבוק.

 

פייסבוק פרסום לפי קהל יעד מערכת טרגוט מתקדמת

מעבר לעובדה שבפייסבוק ישנה כמות גדולה מאוד של טראפיק, דבר שהוא יתרון גדול עבור כל מפרסם וכל עסק שבונה קמפיין פרסום, פייסבוק יודעת לבצע פילוחי שוק מתקדמים ביותר כאשר במסגרתם היא תציג את הקמפיין שלכם אך ורק לאוכלוסייה אותה תבחרו. את הפרמטרים הללו יגדיר העסק שמתחיל קמפיין פרסום ושיווק בפייסבוק כאשר הדבר נעשה כמובן באמצעות ניתוח של העסק והבנה מעמיקה לגבי מי הוא קהל היעד שלנו, או לחילופין מי הוא קהל היעד של המוצר אותו אנו מעלים לקמפיין. ביכולתה של רשת הפייסבוק לטרגט את קהל המטרה אותו הגדרנו מראש ובהנחה ואנו רוצים שהקמפיין יופיע על הפיד של בחורות בגילאים 16-28 ממרכז הארץ, פייסבוק יכולה לעשות את זה בקלות. היתרון של העסק הוא החשיפה של הפרסומת שהיא למעשה הרבה יותר ממוקדת ואנו לא מבזבזים כסף בקמפיין על פרסום לאוכלוסיות לא רלוונטיות.

כמובן, שבמקביל לפרסום באמצעות המערכת המתקדמת של פייסבוק, אנו יכולים גם ליצור פרסום בקבוצות פייסבוק רלוונטיות, לשלב פרסום דף עסקי עסקי בפייסבוק ולהעלות פוסטים מעניינים ומקוריים בפיד של דף העסק לצורכי קידום אורגניים.

טיפ לפרסום בפייסבוק

על מנת שהפרסום בפייסבוק לעסקים יהיה מוצלח עליכם לקדם בכל דרך אפשרית, אורגנית או ממומנת את דף הפייסבוק העסקי שלכם. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת הוא לפרסם את הפוסטים שלכם בזמן המתאים ביותר ביום בכדי שהוא יקבל מקסימום חשיפה. הזמן המתאים ביותר במהלך היום הוא כמובן הערב, שכן בבוקר אנשים עסוקים ולא תמיד מוצאים זמן לגלוש בפייסבוק ובמהלך היום הם נמצאים בעבודה, בפגישות או עם הילדים ורק לקראת הערב הם מתפנים לגלוש ברשת החברתית. לכן, פרסום של פוסטים או תחרויות ומבצעים בעמוד הפייסבוק העסקי שלכם רצוי שיהיה בשעות הערב.

איך ממקסמים חשיפה?

מעבר לכך חשוב מאוד למקסם את החשיפה של כל פוסט, כך לדוגמא במידה ותצאו עם מוצר חדש אל השוק, תוכלו ליצור פוסט של תחרות בו על הגולשים להגיב, לעשות לייקים ולשתף את הפוסט על מנת לזכות במוצר החדש שלכם.

ברגע שיש הרבה תגובות ושיתופים לפוסט הוא הופך תוך זמן קצר לויראלי יותר וכך גם אנשים שלא עוקבים אחרי העמוד שלכם יוכלו לראות את הפוסט הזה על ידי אנשים ששיתפו אותו. לכן, חשוב מאוד לעודד אינטראקציות של הגולשים בפוסטים אותם אתם מעלים על מנת לקבל מקסימום חשיפה על כל פוסט.

בנוסף השתמשו בכלי לניהול קמפיינים של גוגל על מנת שתוכלו לעשות שימוש באמצעי שיווק מתקדמים כמו רימרקטינג למשל. באמצעות הפיקסל, הכלי לניהול קמפיינים של גוגל, תוכלו לראות מי מהגולשים צפה בעמודים העסקיים של העסק שלכם ותוכלו לשתול לו פרסומת על מוצר שבו הוא התעניין, או מוצר שהוא התחיל תהליך רכישה שלו ולא סיים וכדומה.

כל אלו הם כלים מאוד חשובים בניהול קמפיינים דיגיטליים הכוללים פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים, בינוניים או גדולים  ולכן בפעם הבאה שאתם שואלים את עצמכם איך לפרסם עסק בפייסבוק, כדאי שתקדישו כמה דקות מזמנכם בקריאת הטיפים הללו על פרסום עסקים בפייסבוק.

השארת תגובה