טיפ אורגני למתחילים

❌ טעות מס' 1 - לא עושים מחקר מילות מפתח

✅ הפתרון - כן לעשות מחקר מילות מפתח, ולעשות אותו בצורה חכמה

מחקר מילות מפתח הוא תהליך של חיפוש ומציאת מילים וביטויים שאתם בתור בעלי אתרים, חושבים שהכי נכון לכם להיות מדורגים עליהם בגוגל.

כדי לבחור מילות מפתח מוצלחות, חשוב לשים לב לשלושה פרמטרים – רלוונטיות, תחרותיות ומס’ חיפושים חודשי של הביטוי.

אז איך עושים מחקר מילות מפתח לדף ספציפי באתר שלנו?

התשובה לשאלה הזאת היא די ארוכה, אבל כדי לתמצת אותה (ממש) בקצרה אגיד שמחקר מילות מפתח נכון מורכב משלושה שלבים:

  1. גבשו רשימה ראשונית של מילות מפתח אופציונאליות – מילות מפתח אופציונאליות אפשר למצוא בכל מיני מקומות: כלי מחקר מילות מפתח שונים (כמו Ubbersuggest, Ahrefs, SEMrush), בהשלמה האוטומטית של גוגל, דרך מחקר מתחרים וגם סתם מהראש.
  2. בחנו כל מילה וכל ביטוי לפי שלושת הפרמטרים – רלוונטיות, תחרותיות ומס’ חיפושים חודשי.
  3. בחרו את מילות המפתח! בחלק הזה, הנטייה של רוב האנשים תהיה לבחור מילות מפתח עם מס’ חיפושים כמה שיותר גדול, וזה בסדר.

אבל, שימו לב שחשוב שהמילים האלה יהיו עם רלוונטיות מספיק טובה, וגם עם תחרותיות שהאתר שלכם יהיה חזק מספיק כדי לעמוד בה.

חשוב לומר שמחקר מילות מפתח הוא תהליך שדורש ניסוי וטעייה וגם ערימות של סבלנות עד שמצליחים.

השארת תגובה