טיפ אורגני למתקדמים

❌ טעות מס' 2 - כן עושים מחקר מילות מפתח, אבל לא משלבים את מילות המפתח במקומות האסטרטגיים שבאתר

✅ הפתרון - לשלב את מילות המפתח ב-6 המקומות האסטרטגיים שבאתר

  1. בתגית המטא-טייטל – הכותרת של תוצאת החיפוש בגוגל. אם האתר שלכם בנוי על וורדפרס, אז תוכלו לערוך אותה דרך תוסף ה-Yoast SEO.
  2. בתגית המטא-דסקריפשן – התקציר הקטן שמתחת לכותרת המטא-טייטל בגוגל. גם אותה ניתן לשנות דרך תוסף ה-Yoast.
  3. בכותרות ה-H – גם בכותרת הראשית (H1) וגם בכותרות המשנה (H2, 3, 4 וכו’)
  4. בתוכן – כלומר בטקסט של העמוד עצמו.
  5. בתגיות ה-alt של התמונות – בתגיות האלה גוגל משתמש כדי ללמוד על התמונה עצמה וגם על העמוד בו היא נמצאת. את תגיות ה-alt ניתן לשנות בחלון עריכת התמונה, בשדה ‘טקסט אלטרנטיבי’.
  6. בקישורים הפנימיים – הקישורים שנמצאים בעמודים אחרים באתר שלכם, ומקשרים לעמוד המדובר. הקישורים הפנימיים הם הזדמנות נפלאה וחשובה בשבילנו לאותת לגוגל במה עוסק העמוד אותו אנחנו מנסים לקדם.

את מילות המפתח שבחרתם עבור עמוד מסוים באתר, שלבו בכל אחד מששת המקומות האסטרטגיים באותו עמוד.

את שילוב מילות המפתח חשוב לעשות במידה, ובצורה נכונה וטבעית ומגוונת.

השארת תגובה