פרסום בגוגל לעסקים

פרסום בגוגל לעסקים לחשיפה מוגברת

עסקים רבים משתמשים במתודולוגיות רבות של פרסום באינטרנט על מנת לקדם את העסק שלהם כאשר אחת הדרכים היותר חשובות היא קידום האתר בגוגל. פרסום עסקים באינטרנט נחשב היום לאסטרטגיה קריטית שעושה את ההבדל בין עסק שנשאר קטן לעסק צומח שנחשפים אליו כמות גדולה של גולשים.

כדי ליצור פרסום אינטרנטי קיימות שתי דרכים כאשר האחת היא דרך הקידום האורגני שהוא בהחלט חשוב, אך פעמים רבות הוא לא יכול להצליח לבדו מבלי להשתמש כלל בכלי החשוב מאוד של קידום ממומן שהוא זה שבסופו של דבר שיטת פרסום באינטרנט לעסקים שמביאה לנו לקוחות חדשים, מקנה לנו חשיפה גדולה יותר וממירה את הפרסום באינטרנט לכסף. ישנן שיטות רבות וטכניקות רבות בהן ניתן להשתמש בקידום הממומן בשביל פרסום ברשת כאשר במאמר הבא נסקור חלק מהן.

מה היתרונות של פרסום ושיווק בגוגל?

היתרון המרכזי בקידום הממומן דרך מנוע החיפוש גוגל הוא החשיפה המיידית אותה האתר שלכם מקבל בהשוואה לקידום אורגני למשל. כאשר אתם משקיעים בקידום אורגני, לעיתים יקח לכם חודשים ארוכים להגיע לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש ולקבל את החשיפה לה אתם מייחלים, אך ברגע שהתחלתם קמפיין פרסום מקוון בעזרת קידום ממומן החשיפה אותה תקבלו לאחר חיפוש של מילות המפתח הרלוונטיות עבור האתר שלכם היא מיידית והגולשים יקבלו את האתר שלכם בתוצאות החיפוש הראשונות.  פרסום ושיווק באינטרנט בשיטה הממומנת יש גם יתרון נוסף בהיבט של איפה הקמפיין שלכם מופיע וככל שתשקיעו יותר בקמפיין, כך החשיפה אליו תהיה גדולה יותר.

איך זה עובד פרסום באינטרנט?

לכל חיפוש תמצאו בעמוד התוצאות הראשון בין שתיים לארבע תוצאות של קידום ממומן, אותן תוכלו לזהות באמצעות הכיתוב ״מודעה״, כלומר אלו הם אתרים שמשתמשים בכלי הקידום הממומן. יתרון נוסף של הקידום הממומן הוא הרלוונטיות שלו עבור פרסום אינטרנטי שכן זהו כלי נהדר באמצעותו אנחנו יכולים לקדם מוצרים או שירותים שלנו בצורה גמישה ומהירה. קחו למשל מבצע אותו אנו רוצים לעשות על מוצר או להציג שירות חדש שהעסק שלנו מספק. למעשה, זהו דבר כל כך פשוט וקל שכל מה שאנחנו צריכים הוא להכין דף נחיתה עם אפשרות להשארת לידים ויש לנו קמפיין ממומן לשירות החדש שהעסק שלנו מציע ללקוחות פוטנציאליים.

בנוסף יתרון מובהק של גוגל הוא פילוח המשתמשים שלה, דבר שיחסית דומה לרשתות חברתיות, ולכן ביכולתה לקבוע אל מי יגיע הפרסום שלנו בהתאם לדרישה שלנו כמובן. ביכולתנו להגדיר בכל קמפיין מיהו קהל היעד שלנו ואל מי אנו מכוונים שהפרסום או דף הנחיתה יגיע. בנוסף לגוגל יש גם כלי מאוד חשוב והוא הרימרקטינג שבאמצעותו נוכל לחזור ולהציע את המוצר או השירות שלנו ללקוחות פוטנציאליים שכבר ביצעו אינטראקציה.

כיצד ננהל בצורה נכונה קמפיין פרסום לעסקים באינטרנט?

על מנת לנהל בצורה נכונה קמפיין שיווק דיגיטלי בגוגל עלינו קודם כל לשכור את שירותיה של חברת דיגיטל בכדי שתנהל עבורנו את הקמפיין. ניתן לנהל אותו כמובן לבדכם אך חשוב מאוד להבין את מה שאנחנו עושים כאשר בעיקר יש לשים דגש על ביצוע התאמות בקמפיין. לעיתים במהלך הקמפיין צריך לערוך התאמות, שכן אם אנו רואים שבמקום אחד אנחנו מקבלים יותר לידים ממקום אחר, מומלץ לנסות לרכז את המאמץ במקום בו אנו מקבלים את מירב הלידים.

מעבר לכך כדאי להשקיע בקמפיין באופן ייחודי, כלומר ברגע שהקמפיין עולה, יש לנסות להפריד אותו מהאתר שלכם ולעשות לו דף נחיתה משלו שכן הדבר גורם לכך שהלקוח הפוטנציאלי ממוקד יותר בשירות או המוצר הספציפי הנמצא בדף הנחיתה ולא מתפזר לכל מיני כיוונים שונים באתר שלכם. בנוסף עליכם לערוך שימוש מושכל במילות המפתח הרלוונטיות עבור הקמפיין הספציפי וכמובן עבור העסק שלכם בכדי שתוכלו לנהל קמפיין ממומן מוצלח. הגדרה מראש של מילות מפתח עלולה למקסם את היעילות של הקמפיין ואת כמות הלידים הרלוונטיים אותם תקבלו.

לסיכום, פרסום באינטרט לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים ביחד הוא ללא ספק דרך מעולה לקבל חשיפה מהירה, זמינה ומיידית, ליצור באז על מוצר או שירות מסוים ולהגדיל את התנועה לאתר שלנו.

השארת תגובה