קידום אתרים אורגני

מה זה קידום אתרים אורגני

בעלי עסקים רבים הנמצאים בתחילת דרכם בעולם הדיגיטלי ורק עתה החליטו לבנות אתר או לשדרג אתר קיים שואלים את עצמם מה זה קידום אתרים אורגני. קידום אתרים seo הוא בעצם תהליך אותו אנחנו או אדם מקצועי הנקרא מקדם אתרים מבצעים עבור האתר שלנו במטרה לקדם את האתר בתוצאות החיפוש הרלוונטיות לעסק או לאתר שלנו. כדי לבצע קידום אורגני לעסק יש כמה דברים בסיסיים שעלינו להשקיע בהם.

גוגל קידום אתרים למה כמה ואיך?

גוגל רואה את טובת הגולש. לכן, היא עושה הכל כדי שתוצאות החיפוש יהיו כמה שיותר רלוונטיות עבור הגולש שמחפש ביטוי, מילה או מידע מסוים. תחשבו על עצמכם כשאתם מחפשים מידע מסוים אתם נכנסים לרוב לתוצאות האורגניות, הטבעיות ולרוב לא למודעות הפרסומיות כי אתם סומכים על התוצאות האלה. זה בדיוק מה שהאתר שלכם צריך לספק לגולשים. רלוונטיות.

למעשה, יש עשרות אולי מאות קריטריונים שעל פיהם האלגוריתם של גוגל עובד ולכן אנחנו צריכים לפעול בקידום האורגני על פי אותם הקריטריונים שגוגל מציב 

בהמשך המדריך נזכיר כמה מהם אבל חשוב לזכור שכדי ללמוד את כל התורה עלינו להשקיע זמן, מחשבה, אנרגיה והמון מאמץ, שכן בניגוד למה שרבים מהאנשים חושבים, מדובר בתחום שלם ולא כל כך פשוט להבנה.

מתחילים ממחקר מילות מפתח

כל תהליך של קידום אתרים אורגני seo חייב להתחיל במחקר מילות מפתח. מדובר ברשימה של עשרות או מאות ביטויים שדרכם אנו קובעים את אסטרטגיית הקידום בשלבים מאוחרים יותר. המחקר עוזר לנו למקד את תהליך ההתקדמות ולהיות במעקב אחרי מדדים כמו למשל כמות לידים.

קידום אורגני מקצועי חייב להיות מבוסס על אסטרטגיה

קידום מקצועי חייב להיות מבוסס על תהליך, על אסטרטגיה. זה אומר שאנחנו קודם כל ממפים את הפרויקט שלנו, מבינים איזה עמודים דורשים אופטימיזציה, מה בעדיפות, איזה פעולות כדאי לעשות כדי לדחוף את האתר כמה שיותר מהר ועוד.

גוגל קידום אתרים אופטימיזציה לאתר

מדובר בשלב שתמיד עובדים עליו. כל הזמן אפשר לשנות ולשפר דברים באתר שלנו שישפיעו על המיקומים שלו. זה אומר קישורים חיצוניים ופנימיים, זה אומר מהירות, תשתית של האתר, הוספת תכנים איכותיים, שיפור חווית משתמש ועוד.

קישורים מה זה אומר?

כשאנחנו אומרים קישורים בקידום אורגני הכוונה היא להמלצות. כן. גוגל רואה בקישור חיצוני שמגיע מאתר איכותי ישירות לאתר שלכם סוג של המלצה. הקישורים מהווים גורם קריטי בדירוג האתר ולכן ככל שיש לכם יותר קישורים ואזכורים מאתרים רלוונטיים וחזקים הקשורים לתחום שהאתר שלכם עוסק, זה מראה לגוגל שאנשים אוהבים את האתר שלכם ולכן הוא מדרג את האתר גבוה יותר.  ממש כמו אופטימיזציה, גם בקישורים עלינו להשקיע כל הזמן. לכן, כשבוחרים מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים, שווה לבחור במישהו שיש לו תשתית אתרים ענפה וחזקה ממנה הוא יוכל להוציא קישורים ולחזק את האתר שלכם.

תוכן לאתר

יש קשר ישיר בין תוכן איכותי לקישורים. מתוך התוכן שאנחנו משלבים הן באתר שלנו והן באתרים חיצוניים יוצאים הקישורים. גולשים אוהבים תוכן ולכן גוגל אוהב תוכן.

למה להשקיע בקידום אורגני?

  1. יעיל לטווח הארוך – תורם לחיזוק האתר ומייצר חשיפה
  2. מחזק את המותג
  3. רלוונטי לקהל היעד שלכם
  4. טראפיק אדיר ואינסופי

יחד עם זאת, אם כבר החלטתם ללכת על קידום אורגני, חשוב להבין שמדובר בפרויקט משום שיש שם תחרות בחוץ. אם עד לפני עשר שנים היה הרבה יותר פשוט לקדם את האתר שלנו, היום מדובר במשימה למקצוענים בלבד, בעיקר בתחומים שהם מאוד תחרותיים.

שמש אסוציאציות לקידום אורגני
השארת תגובה